logo-mini

AdWordsRemarketing

Tego typu kampania reklamowa pozwala tworzyć reklamy dostosowane do określonej grupy docelowej, uwzględniając jej potrzeby i zainteresowania.

Chcesz przypomnieć się klientom, którzy byli na Twojej stronie, ale opuścili ją nie dokonując zakupu? Nie wiesz, jak ponownie nawiązać z nimi kontakt? W takim razie trafiłeś pod właściwy adres. W ramach remarketingu możliwe będzie nie tylko dotarcie do klientów, ale także utrzymanie z nimi stałego kontaktu.

Dlaczego warto korzystać z remarketingu?

Remarketing polecany jest zwłaszcza dla osób, które prowadzą własny biznes w sieci, czyli sklepy internetowe. Reklama remarketingowa może powstać tak naprawdę dla każdej branży, w której się działa.

Kampanię remarketingową można przygotować dla:

  • wszystkich odwiedzających
  • użytkowników, którzy przeszli konwersję, czyli kupili produkt i pozostawili swoje dane
  • użytkowników, którzy nie przeszli konwersji, czyli nie dokonali zakupu

Masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami!