AdWordsRemarketing
Tego typu kampania reklamowa pozwala tworzyć reklamy dostosowane do określonej grupy docelowej, uwzględniając jej potrzeby i zainteresowania.
Chcesz przypomnieć się klientom, którzy byli na Twojej stronie, ale opuścili ją nie dokonując zakupu? Nie wiesz, jak ponownie nawiązać z nimi kontakt? W takim razie trafiłeś pod właściwy adres. W ramach remarketingu możliwe będzie nie tylko dotarcie do klientów, ale także utrzymanie z nimi stałego kontaktu.
Dlaczego warto korzystać z remarketingu?
Remarketing polecany jest zwłaszcza dla osób, które prowadzą własny biznes w sieci, czyli sklepy internetowe. Reklama remarketingowa może powstać tak naprawdę dla każdej branży, w której się działa.
Kampanię remarketingową można przygotować dla:
- wszystkich odwiedzających
- użytkowników, którzy przeszli konwersję, czyli kupili produkt i pozostawili swoje dane
- użytkowników, którzy nie przeszli konwersji, czyli nie dokonali zakupu