logo-mini

Linki sponsorowaneGoogle AdWords

Prowadzenia kampanii linków sponsorowanych AdWords, czyli 95 znaków w jednej reklamie!

Reklama w Google AdWords to jedynie 95 znaków tekstu, które potrafią zdziałać cuda. Dzięki krótkiej, treściwej i stosunkowo taniej reklamie mamy szansę zaistnieć w sieci i to w bardzo szybki sposób. Reklamy wyświetlają się zaraz po wpłynięciu kwoty na konto. Prowadzenie kampanii linków sponsorowanych jest bardzo elastyczne, w każdym momencie można wstrzymać kampanię, zmienić stawki za kliknięcie, zmienić lokalizację itp.

Skuteczność kampanii linków sponsorowanych opiera się na dwóch podstawowych elementach:

  • właściwie dobranych frazach
  • odpowiednich treści reklamy


Pomożemy Państwu właściwie zredagować reklamę w Google AdWords, tak aby użytkownik po jej przeczytaniu kliknął w reklamę i trafił bezpośrednio na stronę docelową znajdując w niej takie informacje, jakie go interesują. Zadowolenie klienta jest najważniejsze, dlatego należy zadbać o to, by treść reklamy była jednocześnie krótka, konkretna i przy tym interesująca.

Proces przygotowania kampanii linków sponsorowanych polega na:

  1. Badaniu rynku i analizowaniu konkurencji.
  2. Przygotowaniu listy słów kluczowych.
  3. Przygotowaniu tekstów reklamowych.
  4. Wdrożeniu kampanii.
  5. Stałym monitoringu kampanii.

Masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami!