Linki sponsorowaneGoogle AdWords
Prowadzenia kampanii linków sponsorowanych AdWords, czyli 95 znaków w jednej reklamie!
Reklama w Google AdWords to jedynie 95 znaków tekstu, które potrafią zdziałać cuda. Dzięki krótkiej, treściwej i stosunkowo taniej reklamie mamy szansę zaistnieć w sieci i to w bardzo szybki sposób. Reklamy wyświetlają się zaraz po wpłynięciu kwoty na konto. Prowadzenie kampanii linków sponsorowanych jest bardzo elastyczne, w każdym momencie można wstrzymać kampanię, zmienić stawki za kliknięcie, zmienić lokalizację itp.
Skuteczność kampanii linków sponsorowanych opiera się na dwóch podstawowych elementach:
- właściwie dobranych frazach
- odpowiednich treści reklamy
Pomożemy Państwu właściwie zredagować reklamę w Google AdWords, tak aby użytkownik po jej przeczytaniu kliknął w reklamę i trafił bezpośrednio na stronę docelową znajdując w niej takie informacje, jakie go interesują. Zadowolenie klienta jest najważniejsze, dlatego należy zadbać o to, by treść reklamy była jednocześnie krótka, konkretna i przy tym interesująca.
Proces przygotowania kampanii linków sponsorowanych polega na:
- Badaniu rynku i analizowaniu konkurencji.
- Przygotowaniu listy słów kluczowych.
- Przygotowaniu tekstów reklamowych.
- Wdrożeniu kampanii.
- Stałym monitoringu kampanii.